Bel voor vrijblijvend advies

Commercieel medewerker binnendienst (24 uur)

Commercieel medewerker binnendienst (24 uur) 

Binnen WOUW bedrijfshuisvesting organiseer je proactief de administratieve ondersteuning binnen  onze organisatie. Je doet waar je goed in bent; intern en extern communiceren, administreren,  ondersteunen, organiseren en coördineren! Je faciliteert je twee collega’s van WOUW  Bedrijfshuisvesting en geeft hen de vrije ruimte om te doen waar zij goed in zijn: aandacht geven aan  opdrachtgevers, adviseren, makelen, verkopen, verhuren, beheren en taxeren. Wij bieden je een  zelfstandige functie in een klein team. Om die reden zijn wij op zoek naar een persoon die snel  schakelt, zelfstandig kan werken en vooruit denken. 

Jouw taken:

  • Dossierbeheer: Zorg dragen voor correcte en complete dossiers, inclusief het opstellen en versturen van overeenkomsten.
  • Administratie & archiefbeheer: Onze administratie en relatiebestanden up-to-date houden en structureren.
  • Communicatie & klantcontact: Telefonisch en schriftelijk contact onderhouden met opdrachtgevers, taxateurs en notarissen.
  • Procesoptimalisatie: Bestaande en nieuwe systemen beheren en verbeteren om de binnendienst efficiënter te maken. (Realworks, Funda, Adobe, Outlook, Canva, WordPress, etc.)
  • Sociale media & contentbeheer: Content creëren en plaatsen op sociale mediakanalen om WOUW Bedrijfshuisvesting zichtbaar te houden. (LinkedIn, Instagram en website)
  • Ondersteuning team: Proactief ondersteunen van je collega’s en meedenken in de dynamiek van onze dienstverlening.
  • Organisatie & coördinatie: Structuur aanbrengen in de interne processen en bijdragen aan verdere professionalisering.
  • In dit alles trek je de verantwoordelijkheid automatisch naar je toe, je bent enthousiast, zelfsturend  en maakt jezelf voor óns onmisbaar.  

Jouw profiel en vaardigheden: 

  • MBO+/HBO werk- en denkvermogen; 
  • Ervaring in de zakelijke dienstverlening en/of in een soortgelijke functie; 
  • Daadkrachtig en energiek type, geïnteresseerd (in vastgoed) en nieuwsgierig; 
  • Hands on mentaliteit; 
  • Georganiseerd, efficiënt en accuraat; 
  • Communicatief sterk in woord en schrift; 
  • Commercieel oog en kennis van sociale media (technologie) en inzet; 
  • Aanpassingsvermogen in een snel veranderende digitale omgeving; 
  • Maatschappelijk betrokken en actief in Midden-Brabant 
  • Ervaring in de makelaardij en het programma Realworks is een pré maar geen must.

 

Dit bieden wij jou:

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op vast; 
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.500 – € 3.200 op fulltime basis (40 uur). Inschaling  afhankelijk van relevante werkervaring.  
  • Ideale baan die, als het nodig en mogelijk is, flexibel ingevuld kan worden;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid in een klein en betrokken team;
  • Moderne en inspirerende werkruimte in het moderne en gezellige kantoorgebouw ‘De  Leestenfabriek’ in Oisterwijk, aan het NS-station; 
  • Iedere dag verse lunch, 25 vakantiedagen op fulltimebasis en een goed pensioen;
  • De uitdaging om je eigen job verder vorm te geven en te werken binnen een commerciële  omgeving. 

WOUW Bedrijfshuisvesting 

WOUW Bedrijfshuisvesting (www.wouwbedrijfshuisvesting.nl) is een full-service makelaarskantoor in  commercieel vastgoed voor de regio Brabant en heeft als specialiteit de dienstverlening aan landelijk  opererende organisaties die behoefte hebben aan ervaren ondersteuning in vastgoedzaken zoals bij  expansie en huuronderhandeling. Wij zijn gevestigd in de voormalige Leestenfabriek in Oisterwijk. 

 
Interesse? Solliciteer dan via info@wouwbedrijfshuisvesting.nl met jouw C.V. en korte motivatie.  Heb je vragen? Stel ze gerust. Neem dan contact op met Frank van de Wouw via  +31 6 222 07 067